niedziela, 29 lipca 2012

Powiadamiani i polecani

Chcesz być powiadamiany o nowych rozdziałach? Nic prostszego! Wystarczy pod spodem w komentarzu zamieścić swój adres bloga lub numer gg i nick. W przeciągu tygodnia powienieneś się znaleźć na Liście Powiadamianych, jeśli jednak to nie nastąpi, upomnij się pod najnowszą notką.
Lista Powiadamianych
Felice (gg)

Agnes Mording (blog)


* * *
Poniżej zawarte są linki do blogów, które czytamy i serdecznie polecamy!
Felice
Empatia
---
Poniżej zawarte są linki do blogów, którym jesteśmy winne tzw. "credita". Polecamy!
Rejestr blogów

2 komentarze:

  1. Widocznie żaden z komentarzy się nie pojawił, nie mam pojęcia czemu. No ale, proszę (znowu) o powiadamianie mnie na blogu, lub na gadu gadu :) Mój numer to: 6862299, adres: mente-la-magia.blogspot.com, a nick: Felice. Ja również będę Was informować, jeżeli oczywiście chcecie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę o powiadamianie mnie na blogu http://fayernight.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń